Azercell Telekom 1996-cı ildən bəri Azərbaycanın mobil bazarında fəaliyyət göstərir. Əhatə dairəsi ölkənin 80% -ni təşkil edir və 2019-cu il üçün abunəçilərin sayı 4,8 milyon nəfər idi. Şirkət mobil rabitə və İnternet, həmçinin əlavə xidmətlər üçün fərqli tarif planları təklif edir.
Öz Azercell nörənizi necə öyrənmək olar?
Əgər uzun müddətdir ki, SİM-kartınızdan istifadə etməmisinizsə və nömrənizi unutmusunuzsa, onu öyrənək çətin deyil. Kartı telefona taxıb *137#YES kombinasiyasını yığın. Mobil telefonun ekranında sizin nömrəni göstərən rəqəmlər kombinasiyası əmələ gələcək. Opertorla əlaqə saxlayıb,cavab gözləməyə ehtiyac yoxdur - qısa kombinasiya nörəni bir-neçə saniyə ərzində əldə etməyə imkan verir.
Azercell abunəçiləri nömrənin sahibinin adını da öyrənə bilərlər. SİM kartın rəsmi sahibinin adını bilmək üçün 6800-ə SMS göndərə bilərsiniz. Cavab olaraq lazımi məlumatlar olan bir mesaj alacaqsınız. 680 # YES qısa kodundan da istifadə edə bilərsiniz. Bu sorğuya cavab olaraq telefonunekranında nömrə sahibinin adı, soyadı və atasının adı göstərilir. Bu xidmətin dəyəri 0,5 AZN-dir. COVID-19 epidemiyası ilə əlaqəli karantin rejimi zamanı xidmət haqqı ləğv edildi.
Fakturasız xətt SİM-kart abonentləri balans haqqında məluatları bir-neçə üsulla əldə edə bilərlər:
2112, 1003 və 1005 qısa nömrələrə göndərilən bir sms-in qiyməti 0.002 AZN-dir.
Fakturasız xətt abunəçiləri balans haqda məlumatı 650 qısa nömrəsinə boş sms və ya zəng, həmçinin 650 # YES kombinasiyasından istifadə edərək öyrənə bilərlər. Bundan əlavə, operatorun rəsmi saytında onlayn xidmətdən istifadə etək mükündür. 650 qısa sms-in qiyməti 0.023 AZN təşkil edir.
Azercell-in iş rejimi 24/7 olan çağrı mərkəzi vardır. Bu mərkəzə aşağıdakı məsələlərlə bağlı müraciət etmək olar:
Mərkəzə * 1111 yığaraq zəng edə bilərsiniz. Zəng haqqı Azercell abunəçiləri üçün 0,1 AZN təşkil edir. Digər yerli operatorların abunəçilərinin zəngləri operatorun tarif cədvəlinə uyğun olaraq tutulur. SimSim istifadəçiləri (012) 490 49 49 nömrəsinə zəng edərək, fakturalı xətt abunəçiləri üçün (012) 490 52 52 nömrəsi aktualdır. Mərkəzlə yazılı şəkildə də əlaqə saxlaya bilərsiniz. Mesajlar istənilən vaxt [email protected], [email protected] elektron poçtlarına göndərilə bilər.
Korporativ müştərilərə xidmət göstərmək üzrə ixtisaslaşmış korporativ əlaqə mərkəzi də mövcuddur. Bazar ertəsindən cümə gününə qədər, 9:00-dan 18:00-dək, həmçinin şənbə günü 9:00-dan 16:00-dək əlaqə saxlaya bilərsiniz. (012) 490 49 40 nömrəli telefon nömrəsindən zənglər ödənişsizdir. Mobil telefonunuzdan 0,1 manata 6050 nömrəsinə zəng edə bilərsiniz. Əlaqə mərkəzi tariflər, xidmətlər və təqdimatlar haqqında məlumat verir, müxtəlif əməliyyatlar həyata keçirir və texniki dəstək verir.
Sıfır balans olsa belə, Azercell abunəçiləri rabitə xidmətlərindən istifadə edə bilərlər. Bunun üçün kredit vermə proqramı var. Beləliklə, 300 MB İnternet əldə etməyə imkan verən "İnternet krediti" xidmətindən istifadə edə bilərsiniz. Qoşulmaq üçün SMS kreditini 9350 nömrəsinə göndərməlisiniz. Xidmətin dəyəri 2.4 AZN-dir. Borc barədə məlumatı 9350 nömrəsinə SMS göndərməklə əldə etmək olar. Xidmətdən istifadə müddəti 7 gündür.
Hesabda pul olmadıqda, "Zəngimi ödəyin" xidmətindən də istifadə edə bilərsiniz. Bunu etmək üçün *140* operator kodu, # YES nömrəsini yığın və cavab gözləyin. Abunəçi zənginizi ödəməyə razı olsa, əlaqə yaranacaq.
SimCredit xidməti əlavə dəyərin 20% -i üçün zənglər üçün kredit vəsaiti əldə etməyə imkan verir. Borcunuzda 2 AZN almaq istəsəniz 2 + 0.4 AZN olacaq. Azərbaycanın mobil operatorundan sərfəli proqramlar seçin və daim əlaqə saxlayın.